Safari - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Dianne Hofenk - WaarBenJij.nu Safari - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Dianne Hofenk - WaarBenJij.nu

Safari

Door: Dianne

Blijf op de hoogte en volg Dianne

19 Oktober 2006 | Kenia, Nairobi

Bedankt voor jullie berichtjes! Zo vergeet ik jullie niet ;)

Vandaag is mijn laatste werkdag van de eerste week. Morgen is het namelijk Kenyatta Day en heeft iedereen vrij. Ik ga met vier andere trainees op safari in nationaal park Masai Mara. We vertrekken morgen en komen zondag terug. We gaan proberen de Big Five te spotten: olifant, leeuw, buffel, giraffe en ?, maar natuurlijk ook andere beesten. Ik laat jullie waarschijnlijk maandag weten hoe het was.

Groetjes,

Dianne

Ps1: Lydia, de Aiesecers zijn hier net zo aardig als in Nijmegen :) Ik spreek ze alleen niet heel veel, omdat ik de hele dag werk (in een andere gedeelte van de stad) en na werk meteen naar huis moet, omdat het anders donker wordt.
PS2: Rob, de cijferlijst is goed aangekomen, dankjewel!

  • 19 Oktober 2006 - 07:10

    José:

    Doe goed je best en haal je ze niet door elkaar? Veel plezier dit weekend. Groetjes van thuis.

  • 19 Oktober 2006 - 09:32

    Linda:

    super veel plezier dit weekend! pas op voor de muggen. leuk om te horen dat je het leuk & goed heb daar!
    Liefs

  • 19 Oktober 2006 - 11:37

    Mlies:

    Zo te horen bevalt het al je allemaal wel goed daar he?
    Gaaf man op safari, wens je veel plezier dit weekend en ben benieuwd hoe het was!
    Groetjes Marlies

  • 19 Oktober 2006 - 14:20

    Oma En Opa:

    Dianne, we lezen je berichtjes, zo kunnen we je goed volgen.
    We wensen je fijne dagen toe.
    Veel liefs van Opa en Oma van der Linde

  • 19 Oktober 2006 - 16:46

    Ali:

    Zo te horen heb je het wel naar je zin daar.
    Dit weekend op safari, een hele belevenis. Ik lees volgende week wel hoe het was.
    Groetjes
    Ali, Wim, Gerald en Rik

  • 19 Oktober 2006 - 20:33

    Arjen:

    Nijlpaard is nummer vijf. Sjoerd is er ooit in hetzelfde park door 1 achternagezeten en die fuckers schijnen je moeiteloos doormidden te bijten.

    Maar dat terzijde.

  • 20 Oktober 2006 - 15:57

    Nora:

    Heej dianne
    Veel plezier tijdens de safari en ik hoop dat je de big five ziet (Buffel, Leeuw, olifant Jachtluipaard en neushoorn)Vooral de laatste twee zijn moeilijk te vinden :) Succes met zoeken
    groetjes nora

  • 21 Oktober 2006 - 07:30

    Arjen:

    Nijlpaard hoort er NIET bij? Dat ding is toch minimaal drie keer groter dan een jachtluipaard?

  • 22 Oktober 2006 - 09:29

    Arjen:

    hee!! gaaf man safari!! kben benieuwd hoe het was.. alles goed daar verder? is het werk ook un btje te doen?

    groetjes Arjen

  • 22 Oktober 2006 - 14:35

    Arjen:

    Hoeveel Arjens ken jij in hemelsnaam?

  • 23 Oktober 2006 - 08:57

    Arjen:

    ik ben dr neef :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dianne

Via Aiesec loop ik 4,5 maand stage bij een software ontwikkelingsbedrijf (Health Data Systems) in Nairobi, Kenia. Ik doe de marketing. Het bedrijf heeft nog geen product op de markt, maar dit moet de komende maanden gaan gebeuren.

Actief sinds 11 Okt. 2006
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 28653

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2006 - 24 Maart 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: