Mijn eerste reis - Reisverslagen van Dianne Hofenk - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Dianne Hofenk - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Via Aiesec loop ik 4,5 maand stage bij een software ontwikkelingsbedrijf (Health Data Systems) in Nairobi, Kenia. Ik doe de marketing. Het bedrijf heeft nog geen product op de markt, maar dit moet de komende maanden gaan gebeuren.

Recente Reisverslagen:

30 Maart 2007

Foto's vakantie!

30 Januari 2007

Werk

30 Januari 2007

Hike Namanga Hill

30 Januari 2007

Dansen, klimmen en zingen

30 Januari 2007

Central
Dianne

Via Aiesec loop ik 4,5 maand stage bij een software ontwikkelingsbedrijf (Health Data Systems) in Nairobi, Kenia. Ik doe de marketing. Het bedrijf heeft nog geen product op de markt, maar dit moet de komende maanden gaan gebeuren.

Actief sinds 11 Okt. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 28535

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2006 - 24 Maart 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: