Gelukkig nieuwjaar! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Dianne Hofenk - WaarBenJij.nu Gelukkig nieuwjaar! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Dianne Hofenk - WaarBenJij.nu

Gelukkig nieuwjaar!

Door: Dianne

Blijf op de hoogte en volg Dianne

03 Januari 2007 | Kenia, Nairobi

Bij deze wil ik iedereen die dit leest een gelukkig nieuwjaar wensen! En voor de mensen die mij via deze site hebben gefeliciteerd met mijn verjaardag: bedankt!
Het is al weer lang geleden dat ik jullie heb geupdate over mijn belevenissen hier. Dit komt omdat ik het voor de kerst druk had op mijn werk. Ik wilde bepaalde dingen afronden voordat ik op vakantie zou gaan naar Mombasa. Inmiddels zit mijn vakantie in Mombasa er weer op en ben ik weer veilig in Nairobi aangekomen. Later deze week zal ik jullie alles vertellen over mijn vakantie. Een kleine hint: witte stranden, helderblauw water en palmbomen...:)

Groetjes,

Dianne

  • 03 Januari 2007 - 16:07

    Mlies:

    Hoi Dianne,
    Nog de beste wensen voor het jaar 2007!
    Maar hoe was je vakantie op je vakantie(haha)?
    Ik ga misschien ook naar kenia krijg het 9 januari te horen! Spannend!
    Nou werkse maar weer he!

  • 04 Januari 2007 - 17:35

    Arjen ( 'neefje'):

    Hee!! hetzelfde gewenst voor 2007!! Ik hoop dat je onze kaart via internet hebt gehad! Ik ben jaloers..op de witte stranden en helderblauw water en palmbomen.. haha.. Werkse maar weer he!! groetjes arjen

  • 05 Januari 2007 - 17:57

    Arjen ('non-neefje'):

    Beste wensen, nog gefeliciteerd, enzovoort, enzovoort. Hier gebeurt niets noemenswaardig wereldschokkends, etc., etc., maar je wordt gemist, uiteraard

  • 08 Januari 2007 - 10:55

    Susan:

    Hallo Dianne,
    Bedankt voor je e-card, erg leuk! Bij deze ook voor jou de allerbeste wensen voor 2007!! Ik heb net je boeiende verhalen gelezen op de site...wat een wereld van verschil! Iets wat je denk ik zeker niet had willen missen! Ik heb mijn stage bij Schwarzkopf & Henkel er inmiddels opzitten, 3 jan was mijn laatste dag. Vanaf nu fulltime aan mijn thesis..15 maart moet en zal ik halen! Op dit moment staat hfdst 3 zo goed als en kan het praktische gedeelte beginnen! Het heeft een tijdje stil gelegen doordat mijn schoonmoeder heel plotseling is overleden...dan besef je weer eens wat pas echt belangrijk is! Nou meid, geniet nog van je periode in AFrika!! Het begint al aardig op te schieten...is het niet?
    Succes en veel plezier!
    x uit Nijmegen Susan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dianne

Via Aiesec loop ik 4,5 maand stage bij een software ontwikkelingsbedrijf (Health Data Systems) in Nairobi, Kenia. Ik doe de marketing. Het bedrijf heeft nog geen product op de markt, maar dit moet de komende maanden gaan gebeuren.

Actief sinds 11 Okt. 2006
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 28648

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2006 - 24 Maart 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: